the-sims-4-660x400
23/02/2015
Kategorie: Novinky, PC hry, Rodinné

Recenze The Sims 4

V roce 2000 vyšel první díl The Sims, který ztvárňoval nový žánr, než na který jsme byli do té doby zvyklí. The Sims napodobuje obyčejné lidské životy a vzhledem k tomu, že vyšel již čtvrtý díl s mnoha přídavky a desítkami balíčků, je simulace života obyčejných lidí pro mnohé velmi zábavná. Jak se hra změnila od svých začátků a čím vás překvapí 4. díl, to vše vám nabídne následující The Sims 4 recenze.

TheSims – postavy a jejich modifikace

Tak jako v prvních třech předcházejících dílech i v tomto pokračování si vytvoříte svého„simíka“, popřípadě celou rodinu, koupíte si pozemek a postavíte svůj dům snů. To je přesně to, o čem hra The Sims je. Ve virtuálním světě si můžete splnit své sny, své ambice. Můžete prožívat život, po kterém toužíte, ale ve skutečnosti takto žít nemůžete. Ve virtuálním světě vám však nic nebrání tomu, žít svůj sen. Váš „Simík“, tedy jeho tvorba se oproti předcházejícím dílům poněkud změnila. Jednotlivé části těla si u postavy modifikujete pomocí myši, kdy tažením měníte požadované části. Díky této změně je v podstatě každý „Simík“ ve hře unikátní, což dříve nebylo možné.

Sims 4.2

Hratelnost TheSims 4

Hratelnost – gameplay zůstala v Sims 4 stejná. Svému „Simíkovi“ zadáváte jednotlivé činnosti s ohledem na jeho potřeby a přání, které v danou chvíli vyžaduje. Prioritou je, aby vaše postava byla co nejšťastnější a nejspokojenější, ale zároveň co nejvíce prosperovala. Simík by měl zažít kariérní růst, zlepšovat se v dovednostech i v osobním životě. Charakter postavy je modifikovatelný už při tvorbě postavy. Zvolíte si tři vlastnosti, které následně ovlivní přání a touhy vašeho „Simíka“ a nově také emoce.

Sims 4 3

The Sims 4 – novinky

Další novinkou jsou již zmiňované emoce. Většina činností vám přivodí emoce. Váš „Simík“ může být spokojený, inspirovaný, smutný, veselý. Může prožívat přesně takové emoce, jaké prožíváte vy v reálném životě. Postavy své emoce dávají rády a dostatečně najevo, což snadno poznáte z toho, jak se tváří, jaký mají výraz, jak gestikulují. Emoce si můžete přivodit sami, když budete provozovat určitou činnost. Emoce však mohou pocházet z vnějšího prostředí a tyto již záměrně neovlivníte, tudíž jsou zábavnější, protože dopředu nevíte, jak kdo zareaguje.

Plusy

-          dobré nástroje tvorby

-          nově emoce a nálady